Warunki współpracy
Hurtownia sprzętu jeździeckiego Fenix Horse spółka z o.o.. zaprasza do współpracy sklepy, stajnie i kluby jeździeckie.
Ogólne warunki współpracy:
I. Rejestracja
Aby zarejestrować się w naszym systemie sprzedaży hurtowej zainteresowane firmy proszone są o przesłanie danych adresowych i kontaktowych firmy (tel, e-mail), wraz z numerami NIP, REGON i KRS, oraz zeskanowanych dokumentów potwierdzających nadanie tych numerów, mailem na adres info@fenix.net.pl
Po otrzymaniu tych danych zostaną Państwo zarejestrowani w naszym systemie, następnie skontaktuje się z Państwem dział handlowy naszej firmy w celu przesłania cenników oraz ofert promocyjnych.
II. Ogólne zasady
- brak minimalnej kwoty zamówienia
- zamówienia przesłane do nas do 14:00 danego dnia zostaną tego samego dnia wysłane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie.
- zamówienia przesłane do nas po godzinie 14:00 zostaną nadane następnego dnia roboczego, pod warunkiem dostępności towaru na magazynie.
- w przypadku braku danego artykułu w magazynie skontaktuje się z Państwem pracownik działu handlowego w celu ustalenia ewentualnego zamiennika lub ustalenia odrębnej dostawy w terminie póżniejszym.
- w przypadku towaru na zamówienie, pracownik działu handlowego ustali z producentem termin dostawy i przekaże go klientowi. W tym wypadku zastrzegamy sobie możliwość przesunięcia terminu dostawy ze względu na przyczyny niezależne o nas: np. opóźnienia w produkcji danej partii towaru u producenta, lub wydłużenie czasu wysyłki towaru od producenta do naszej firmy.
III. Formy płatności.
Dostępne formy płatności to:
- za pobraniem - płatne u kuriera lub na poczcie
- gotówka - w siedzibie firmy
- przelew - na konto firmowe
IV. Formy dostawy.
Dostawa możliwa jest:
- kurierem DHL - w każdy dzień roboczy. W przypadku dostawy w sobotę należy sprawdzić na stronie www.dhl.pl czy kurier świadczy taką usługę na podany przez Państwa adres.
- pocztą polską
- odbiór osobisty w siedzibie firmy
Zapraszamy
Zespół Fenix